Vanlige spørsmål

  • OM OSS

  • Hva inspirerte dere til å starte MARQT.NO?

    MARQT.NO ble grunnlagt av en matentusiast med stor interesse for ulike matvarer, helse og miljø. På sine reiser har hun lært mye om matvarer og produkter fra ulike deler av verden. Hun har vært vitne til at store deler av produksjonen i verden er lite naturlig og bærekraftig. På samme tid har folk blitt mer opptatte av at produktene de kjøper er av høy kvalitet og er laget med omhu. Dette har vært en viktig inspirasjon.

    Grunnleggeren mener at det i Norge er mangel på kvalitetsprodukter som kommer fra mindre gårder og bønder, samt boutique-produsenter. Sunn og god mat er noe hun virkelig verdsetter, og det er nettopp derfor hun er så glad i produkter fra Middelhavet. Målet er å finne frem til gode og rimelige kvalitetsprodukter og gjøre disse lett tilgjengelige i Norge.
  • Hvorfor velge MARQT.NO?

    Vi tilbyr produkter vi er stolte av, laget av kvalitetsingredienser fra nøye utvalgte leverandører og samarbeidspartnere.

    Målet vårt er å fungere som en plattform for mindre produsenter. Vi vil være deres såkalte ambassadører, og gjøre deres produkter tilgjengelige her i Norge.

    Vi synes det er viktig å vite hvor og hvordan produktene våre har blitt produsert, og vil gjøre det mulig for deg å spore opp og finne ut mer om bakgrunnen til hvert enkelt produkt. I tillegg tilbyr vi et utvalg av reiseopplevelser der du får muligheten til å besøke stedene produktene våre kommer fra.

  • Når ble MARQT.NO lansert?

    MARQT.NO ble lansert på våren 2020. Vårt søsterselskap, Bom Dia Travel, som fokuserer på reiseopplevelser, ble grunnlagt i 2014.

  • Hvorfor burde du handle hos oss?

    På nettsiden vår finner du helt unike produkter fra Middelhavet som er både bærekraftige og sunne. Alle produktene er nøye vurdert og testet, og vi kan personlig garantere at de er utrolig gode og av høy kvalitet.

    Det har dessverre blitt slik at den globale produksjonen av mat baseres på intensivt jordbruk som tar i bruk sprøytemidler og gjødsel. Maten som produseres er bearbeidet og full av tilsetningsstoffer, konserveringsmidler, sukker og mettet fett. Dette har en veldig negativ effekt på miljøet og på folks helse.

    Heldigvis blir ikke all mat produsert på denne måten. Det finnes en rekke matvarer og produkter som er både sunne og gode. For å finne frem til disse kan det være lurt å lese etiketter, sjekke hvor matvarer kommer fra og hva de inneholder. På MARQT.NO har vi gjort dette litt enklere for deg ved å sørge for at produktene våre er lette å spore. Det er også mulighet for å besøke flesteparten av gårdene der produktene våre produseres!

  • Hvordan oppretter jeg en konto hos dere?

    Å opprette en konto er veldig enkelt. Ved å trykke på Logg inn-knappen øverst i hjørnet kan du velge om du vil logge på en eksisterende bruker eller opprette en ny konto. All informasjon du deler er konfidensiell, og vil ikke deles med noen.

  • Kan jeg melde meg på deres nyhetsbrev?

    Så klart! Ved å melde deg på får du 10% rabatt på ditt første kjøp, og du vil motta oppdateringer på nye produkter og rabatter.

    Du trenger ikke å opprette konto for å motta nyhetsbrev. Påmeldingsskjema finner du nederst på nettsiden.

    Dersom du ikke lenger vil abonnere kan du trykke på “Avslutt abonnement” i nyhetsbrevet, og du vil slutte å motta nyhetsbrev fra oss.

  • Hvordan kontakter jeg kundeservice?

    Vi kan kontaktes på e-post, telefon eller Messenger.

    Arbeidstiden er mandag til fredag, fra 9-16.

    Det er mulig å kontakte oss utenfor disse tidene, og vi gjør vårt beste for å svare så fort som mulig. Ettersom vi fortsatt er i oppstartsfasen er det ikke alltid vi har mulighet til å svare umiddelbart - dette beklager vi.
  • Wholesale

    Er du interessert i å føre våre produkter i din butikk eller restaurant? Kontakt oss på hey@marqt.no for mer informasjon.

  • PRODUKTER OG SALG

  • Hvor kommer de fantastiske produktene fra?

    Alle produktene du finner i vår nettbutikk er nøye utvalgt for å sikre at kvaliteten er god. Mange av merkene vi fører er grunnlagt og driftes av suksessfulle, inspirerende kvinner. Vi kjenner godt til alle våre produsenter, og kan garantere at produktene er laget med kjærlighet og omhu. Les mer om våre produsenter her.

  • Hvordan skiller produktene deres seg ut?

    For oss vil kvalitet alltid komme før kvantitet. Vi synes også det er viktig å støtte mindre produsenter fremfor masseproduksjon som er lite bærekraftig og kan ha en negativ effekt på helsen.

    Vi gjør det mulig for deg å spore opp produktene våre og få en helhetlig, fantastisk opplevelse ved å dele historier og skape reiseopplevelser der du får muligheten til å besøke de stedene produktene våre kommer fra.

  • Selger dere genmodifiserte produkter?

    Nei, det gjør vi ikke!

  • Tilbyr dere produkter som er økologiske, veganske, halal og raw food?

    Ja, vi tilbyr produkter som er økologiske, veganske og halal, samt raw food. Alt kommer fra sertifiserte leverandører. Vi vil påstå at vi tilbyr de beste produktene fra både økologiske og ikke-økologiske produsenter. Dersom du ønsker å begrense søket ditt for å lettere finne frem til produktene du er på utkikk etter kan du gjøre et filtrert søk på vår nettside.

  • Hva er det som er så bra med olivenolje?

    Fersk olivenolje av god kvalitet er en av de sunneste matvarene i verden. Extra virgin olivenoljer er stappfulle av antioksidanter og fenolforbindelser som er kjente for å ha positive helseeffekter. En god olivenolje kan virkelig overraske deg, og beriker og løfter smaken på de rettene du bruker den i.

    Sjekk ut bloggen vår for å lære enda mer om olivenolje og hvorfor det er så bra.

    Blant annet kan du finne artikler om:

    - Hva er olivenolje?
    - Hvorfor er olivenolje så populært?
    - Hvilke næringsstoffer finnes i olivenolje?
    - Hva er syreinnholdet i en olivenolje?
    - Påvirker oppvarming av olivenolje den gode effekten den har på helsen?

  • Hva er det som er så bra med middelhavsdietten?

    Et middelhavskosthold er kjent for å ha en positiv effekt på helsen, og kan være med på å forebygge diabetes og noen typer kreft. Det kan også hjelpe med å opprettholde en sunn vekt, ifølge Harvard School of Public Health.

    Har du lyst til å bytte til et middelhavskosthold? Her er noen nyttige tips!
  • Olivenolje er en viktig del av middelhavsdietten. Hvorfor?

    Olivenolje har lenge vært den viktigste kilden til fett i middelhavsdietten. Det anses som sunt og helsefremmende på grunn sammensetningen av både mettede og umettede fettsyrer og fordi den er rik på antioksidanter. Polyfenoler er viktige bestanddeler i extra virgin olivenolje. Olivenolje er en kilde til minst 30 fenolforbindelser, som er kraftige antioksidanter og eliminerer effektivt frie radikaler. Hovedandelen av fenolforbindelsene er hydroksytyrosol og oleuropein.

  • Foruten de gunstige fettsyrene, finnes det noen vitaminer i olivenolje?

    Olivenolje er rik på vitaminer, fettløselige vitaminer som A, D, E og K. Vitamin A er avgjørende for fysiologien til synet, det har en gunstig effekt på hjertet og sirkulasjonssystemet. Vitamin A skjermer også huden og slimhinnene fra ulike infeksjoner og smittsomme sykdommer.

    Det er også verdt å nevne at olivenolje inneholder oleokantal, det samme stoffet som finnes i ibuprofen. Dette bitre stoffet har en antiinflammatorisk effekt. Dette forklarer hvorfor god olivenolje bør være bitter, ettersom det garanterer de helende og beskyttende effektene på kroppen.
  • Hva er polyfenoler?

    Polyfenoler er helsefremmende antioksidanter som er en viktig del av extra virgin olivenolje. De er med på å styrke immunforsvaret, motvirke ulike hjertesykdommer og noen typer kreft.

  • Hvor mange polyfenoler finner en i kroatisk olivenolje sammenliknet med andre europeiske oljer?

    Olivenoljer som produseres og selges i EU må ha minimum 250 mg polyfenoler per kg. 

    - 97% av kroatiske oljer har en høy andel polyfenoler, med et gjennomsnitt på 655 mg/kg.
    - 95% av spanske oljer oppfyller minstekravet. Gjennomsnittet er lavere enn i Kroatia, og ligger på 521 mg/kg.
    - Greske oljer ligger på rundt 70%, kypriotiske på 60% og italienske på 55%, noe som viser at andelen polyfenoler er betydelig mindre sammenliknet med de kroatiske oljene.

    Hvis du vil lese mer om dette kan du klikke her.
  • Hvor i verden produseres den beste olivenoljen?

    Flos Olei, verdens største og mest innflytelsesrike guide til olivenolje, har kåret Istria (i nord-Kroatia) til den beste regionen i verden når det kommer til olivenoljeproduksjon.

    De fleste produsentene i Istria er små og familiedrevne, og produserer begrensede mengder olivenolje, eller ‘flytende gull’, som vi liker å kalle det. Les mer.

  • Hva definerer en god olivenolje?

    Det er flere ulike faktorer som spiller inn for at en olivenolje skal kjennetegnes som god. Tre av de viktigste kjennetegnene er:

    Fruktighet

    Enhver olivenolje av god kvalitet skal ha en aroma av frisk frukt. Det er jo ingen hemmelighet at oliven er en frukt, og fruktighet burde derfor være en selvfølge.

    Bitterhet

    Olivenfrukt smaker ofte veldig bittert. Derfor er det også naturlig at en frisk olje av god kvalitet har en bitter smak.

    Skarphet

    Skarphet kan frembringe en følelse av at det stikker i halsen og at du må hoste, og dette er et resultat av de sunne fenolforbindelsene vi finner i fersk olivenolje av høy kvalitet.

  • Hvilke ulike grader av olivenolje finnes?

    Naturlige oljer: extra virgin olivenolje (EVOO) og virgin olivenolje
    Raffinerte oljer:
    olivenolje og raffinerte olivenolje

  • Høykvalitetsolje vs billig/generisk olje fra matbutikken. Hva burde jeg kjøpe?

    Vi anbefaler å investere i en olivenolje av høy kvalitet. Det er verdt det, med tanke på alle de fordelene som kommer med. En god olivenolje er bra for kroppen og gir ekstra gode smaksopplevelser! 

    Kvalitet over kvantitet er for oss en selvfølge.
  • Hvorfor blir ikke olivenolje bedre med tiden, slik som vin?

    Etterhvert som olivenoljen eldes, brytes den ned. Da øker syreinnholdet og smaken svekkes. Hvis en olivenolje har vært åpnet for lenge vil den etter hvert få en harsk smak og de helsefremmende egenskapene vil forsvinne.

    For å unngå at olivenoljen blir dårlig anbefaler vi å kjøpe mindre flasker med olje (0,5 l). Det er også viktig å oppbevare den på riktig måte og unngå at den blir eksponert for sollys og varme.

  • Hvorfor er det så viktig å oppbevare olivenolje på riktig måte?

    Feil lagringsmåte ødelegger olivenoljen og dens helsefremmende egenskaper. Pass på at olivenoljen ikke er eksponert for varme og sollys. Det anbefales at den oppbevares på et kjølig og tørt sted med en temperatur mellom 14-21°C.

    Olivenoljen skal ikke settes ved komfyren eller på kjøkkenbenken.
  • Kan dere hjelpe med utvalg av gaver?

    Du trenger ikke å bekymre deg om du ikke har tid, eller føler deg fastlåst og overveldet over alle valgmulighetene. Vi kan hjelpe deg med å redusere stresset og frustrasjonen med å finne den perfekte gaven. Ta gjerne en prat med oss!

    Vi har et godt utvalg av unike, spesialtilpassede, og håndlagde produkter, som også kan gjøres personlige.

    Vi kan hjelpe til med å finne en passende og meningsfull gave, uansett hva anledningen måtte være, uformell, sosial eller i forretningssammenheng – vi finner den perfekte gaven som passer!

    Ved bestilling av gave vil vi legge ved en pakkslipp, slik at mottakeren kan se hvem gaven er fra. Vi fjerner også prislappen. 

  • Jeg trenger flere av et produkt enn det dere har på lager; hva gjør jeg? 

     Kontakt oss, så vil vi finne en løsning. 

  • Produktet er utsolgt. Når kommer det inn igjen?

    Når et produkt er utsolgt vil vi jobbe for å få det tilbake på lager så fort som mulig. Skriv inn eposten din for å bli satt på venteliste, og du vil bli varslet når produktet er tilbake på lager.

    Du kan sette deg på venteliste for hvert enkelt produkt. Funksjonen finner du på produktsidene. Det er førstemann til mølla-prinsippet som gjelder her, og hvis du ikke rekker å bestille produktet før det blir utsolgt må du selv sette deg tilbake på ventelisten igjen for å bli varslet.

  • Fargen ser ikke ut som på bildet.

    Husk at: Farge kan variere, og ser ofte ulike ut på dataskjermen og i virkeligheten. Produktene våre er laget for hånd. Dette betyr at farge og form ofte kan variere. Det er akkurat dette som er sjarmen med håndlagde produkter.
  • Produktpriser

    Prisene er oppført i norske kroner. Totalkostnaden av en bestilling inkluderer alle utgifter, og denne vil komme opp før du bekrefter bestillingen. 

    Vi gjør vårt ytterste for å sikre at all informasjon på vår nettisde er korrekt, men tar forbehold om eventuelle feil eller mangler i produktbeskrivelser og priser.

    Kontakt oss
    gjerne om det er noe du lurer på.
  • Tilbyr dere middelhavsprodukter som ikke finnes på nettsiden?

    Vi er alltid på utkikk etter nye, gode og bærekraftige produkter. Dersom du skulle ha noen forslag eller ønsker om produkter du vil se i vårt sortiment, kontakt oss gjerne!

  • ABONNERE

  • How does it work?

    It’s really simple, just pick your monthly subscription, then each month we will send you a carefully curated box that includes a broad variety of products, from top-selling picks for the season – everything from olive oil, jams, snacks to homeware, accessories and other self-care treats to help you live your most inspired life. Sign up easily and cancel anytime!

  • What will be in my box?

    Each month we choose a different inspirational Mediterranean theme and choose inspiring products that go along with that.

  • Can I send a box as a gift?

    Absolutely! And while we totally recommend treating yourself to one, our subscription boxes also make excellent gifts for those friends and relatives that are usually so hard to shop for or just get it to cheer someone up, especially now, when your loved ones are sheltering in place or under quarantine.

    When you check out, you will fill out your billing information, then at the bottom of that section, simply choose “Ship to a different address” and you can enter your gift recipient’s address. We do not include a packing slip with the box, so they won’t ever see your payment information.
     

  • When will I get my box?

    When you order the monthly subscription, we will bill you and ship your first box right away - you don’t have to wait long to get inspired! After that, your boxes will ship between the 1st and 5th of each month.

  • What are the subscription benefits?

    Our monthly lifestyle box includes a broad variety of products, from top-selling picks for the season – everything from olive oil, jams, snacks to homeware, accessories and other self-care treats.

    As a member, you will also get great discounts and special treats.

    • HASSLE-FREE MONTHLY SHIPMENTS.
    • ASSORTMENTS OF EXTRA VIRGIN OLIVE OIL, BALSAMIC VINEGAR AND OTHER AMAZING PRODUCTS FROM OUR SHOP.
    • 15% OFF ALL YOUR PURCHASES MADE ON OUR WEBSITE.
    • BE AMONG THE FIRST TO SAMPLE NEW ADDITIONS AND RECEIVE SPECIAL OFFERS THROUGHOUT THE YEAR.
    • REDIRECT YOUR SHIPMENT AS A CONVENIENT GIFT.

     

  • How often will I be billed?

    If you order the monthly subscription, you will be billed when you first place your order, then again on the 1st of each month. 

  • My box arrived damaged, incomplete or it didn’t arrive at all, what do I do?

    We’re very sorry! Contact us by email and our customer care team will figure out a solution right away! We will personally ensure that a brand-new replacement is issued to you with no additional cost

    All damages, deteriorated quality or broken packaging should be reported to us immediately on the same day after you’ve received the product, the product will not be eligible for a replacement if we are notified after a long period except a genuine case. 
     

  • How can I cancel my monthly subscription?

    We’ll be sorry to see you go, but changing circumstances may oblige you to take a temporary or permanent break. We totally understand you! You can cancel your monthly subscription at any time. Contact us by email and our customer care team will help get your subscription cancelled.

    Please note, that even after you cancel your account, you will still receive any boxes that you have already paid for. Boxes are billed on the 1st of each month.
     

  • I have a suggestion for a future box.

    That’s great! We are always on the lookout for terrific, inspiring products that would be a great fit for our box. Contact us by email and we will get back to you as soon as we can.

  • ORDRE OG LEVERING

  • Jeg har oppgitt feil adresse. Hva gjør jeg?

    Det ordner vi! Send oss ditt ordrenummer og riktig adresse, så oppdaterer vi informasjonen din.

  • Hva er minstepris for å bestille produkter fra dere?

    Vi har ingen minstepris! Du kan bestille så mye eller lite du vil.

  • Er det mulig å bestille over telefon?

    Vi tar dessverre ikke imot bestillinger over telefon. Alle ordre må skje på nettsiden.

    Dersom du skulle ha noen spørsmål angående bestilling er vi tilgjengelige på telefon, Facebook Messenger og e-post. Vi hjelper deg gjerne med bestillingen din!

  • Ulike leveringsalternativer

    Du kan selv velge hvordan du vil få pakken levert.

    Vi sender med Bring. Pakken kan hentes på ditt nærmeste postkontor eller Post i butikk.
    Vi tilbyr også levering samme eller neste dag (kun Oslo og Bergen), i samarbeid med Porterbuddy. Dette vil være tilgjengelig fra August/September.

  • Hvor mye koster levering?

    Standard levering koster 49 NOK.

    Gratis levering på bestillinger over 500,- NOK (gyldig til 30. september).

  • Hvor leverer dere til?

    Vi leverer i hele Norge!

  • Hvor sendes varene fra?

    Alle varene sendes fra Oslo.

  • Leverer dere til utlandet?

    For øyeblikket leverer vi dessverre ikke til utlandet.

  • Hvor lang er leveringstiden?

    I samarbeid med Porterbuddy tilbyr vi levering på døra samme dag eller neste dag i Oslo.

    Standard leveringstid er på 1-3 virkedager, avhengig av hvor du befinner deg. Vi sender pakker til hele Norge, inkludert Svalbard.
  • Hvordan kan jeg spore pakken min?

    Når pakken din er sendt vil du motta en bekreftelse på e-post. Her finner du all nødvendig informasjon om ordren, deriblant et sporingsnummer og status for din forsendelse.

    Hvis du ikke mottar bekreftelsen, vennligst sjekk søppelpost-mappen.

  • Motta bestilling

    Du vil motta et varsel om at pakken har ankommet på SMS eller e-post. Hvis du har bestilt hjemlevering og ikke er hjemme på leveringstidspunktet vil du bli varslet av vår leveringspartner.
     

  • Jeg har ikke mottatt varene jeg har bestilt. Hva gjør jeg?

    Sjekk først at du har oppgitt riktig adresse. Hvis adressen stemmer kan du kontakte oss, slik at vi kan finne ut av årsaken og finne ut av hva som har skjedd.

  • Jeg trenger produktene så fort som mulig. Hva gjør jeg?

    Kontakt oss på hey@marqt.no for å finne ut av den raskeste leveringsmåten. Eventuelt kan du ringe oss på +47 96739102.

  • Pakker som ikke har blitt hentet

    Hentefristen på pakker er ti dager. Hvis pakken ikke blir hentet i tide vil den returneres.

    Dersom du ikke henter pakken vil vi belaste et ekspedisjonsgebyr på 99 kr NOK. Resterende beløp utbetales til din konto.
    Dersom ordren er på under 100 kr NOK vil du derfor ikke få pengene tilbake.

  • Kan ordren sendes til to ulike adresser?

    Vi kan ikke dele en ordre mellom to ulike adresser.

    Dersom du ønsker at produktene skal leveres til ulike adresser, anbefaler vi at du legger inn to separate ordre - en til hver adresse.

  • BETALING, BYTTE, KANSELLERING AV BESTILLING OG REFUSJON

  • Hvordan betaler jeg?

    Vi aksepterer følgende betalingsmåter: VIPPS og PayPal.

  • Er dataene mine sikre?

    Vi lagrer ikke kortinformasjonen din i vårt system. Alle personopplysninger behandles i samhold med personopplysningsloven.
    All informasjon som kan knyttes til deg som enkeltperson deles aldri med utenforstående tredjeparter.
     

  • Kan jeg kansellere en bestilling?

    Du kan kansellere en ordre dersom varen ikke har blitt sendt enda. Kontakt oss så fort som mulig.
    Dette gjelder ikke personaliserte bestillinger. For mer informasjon, les “kansellering av personaliserte produkter” nedenfor.

  • Hva er deres returrett for matvarer?

    Vi selger matvarer som kan forringes av temperatursvingninger eller feil oppbevaring. Derfor kan vi dessverre ikke tilby noen form for bytte eller retur av varer etter at disse er kjøpt hos oss.

    Vi ønsker å garantere den beste kvaliteten på våre produkter og det forutsetter at vi har full kontroll på hvordan våre produkter oppbevares fra produsent til den er i dine hender. Varer med påvist feil eller mangler vil fortsatt kunne byttes mot fremlagt kvittering.  

    Du som kjøper er ansvarlig for risikoen og kostnaden ved retur til oss. Send varen i originalforpakning godt emballert. Husk å legge ved kjøpsbevis i tillegg til utfylt angreskjema. Du får tilsendt angreskjema per e-post sammen med ordrebekreftelsen. Dersom årsaken er feil på varen, vennligst angi en tydelig feilbeskrivelse. Dersom årsaken til retur er en feil ved varen(e) eller en feil ved ordren, vil vi tilbakebetale dine returkostander.

    Ved retur, takk for at dere informerer hey@marqt.no om at en pakke er sendt i retur.
     
  • Hva er returrett for andre ikke-matvarer? 

    Angrerettloven gir alle som har kjøpt en vare en mulighet til å komme ut av et impulsivt kjøp, uten at de behøver å begrunne overfor selgeren hvorfor de vil gå fra kjøpsavtalen. Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen.

    Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Varen må leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den. Det er nok at du sender et brev til selgeren om at du angrer, og sender varen i retur. Du må selv dekke returkostnadene. Angreskjema skal følge med.

    Ved retur, takk for at dere informerer hei@marqt.no om at en pakke er sendt i retur.

  • Hvor sendes retur?

    MARQT.NO AS
    Symreveien 10,
    OSLO 1182
    Norway

  • Kansellering av personaliserte produkter

    Hvis du ønsker å kansellere en personalisert ordre (gravert navn, kort osv.) må dette gjøres innen en time etter bestilling, ettersom personaliserte produkter sendes til produksjon umiddelbart. Etter dette er det ikke mulig å kansellere eller endre produktene.

  • Hvordan blir jeg refundert ved retur eller kansellasjon?

    Når en ordre blir kansellert eller vi mottar en retur vil det ta et par dager før pengene er tilbake på din konto.

  • Hvordan returnerer jeg feilsending eller produkter med feil?

    Hvis du har mottatt feil vare, kontakt oss. Dersom produktet har feil eller mangler, vennligst oppgi beskrivelse av disse. Vi betaler returbeløpet.

    Vi setter pris på om du sender oss en mail på hey@marqt.no for å informere om returnert vare.

  • Jeg har mottatt et ødelagt produkt. Hva gjør jeg?

    Dette var trist å høre! Kontakt oss, så skal vi ordne det umiddelbart.

  • Hvordan fungerer rabattkoder og rabattkuponger?

    Det hender at vi har ekstra gode tilbud på produktene våre.
    Hvis du har en rabattkode kan denne brukes i nettbutikken. Skriv inn koden under “rabattkode” ved betaling, og rabatten vil trekkes fra automatisk.

  • Jeg har fortsatt spørsmål. Hvordan kontakter jeg dere?

    Vi hjelper deg gjerne med det du lurer på, og kan kontaktes på epost, Facebook Messenger og telefon. Vi setter pris på spørsmål og tilbakemeldinger, og gjør vårt ytterste for å svare så fort som mulig.